مشاوره

با شناختی که گروه ما طی سالیان گذشته از نیازهای مشتریان بدست آورده است؛ ما می توانیم سخت افزار ها و نرم افزارهای مورد نیاز را با خواسته های شما تنظیم کنیم و به این ترتیب از آزمون خطا در اجرای پروژه ها جلوگیری می شود و هزینه های شما نیز صرفه جویی خواهد شد. ما توانیم در زمینه های زیر به شما مشاوره بدهیم:

۱. انتخاب نرم افزار: برای اجرای پروژه مرکز تلفن IP نرم افزار نقش بسیار \ر رنگ و مهمی دارد و در این زمینه نرم افزارهای بسیار زیادی وجود دارد. Asteriskیکی از معروف ترین این نرم افزارهاست که به صورت لایه باز در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد. این نرم افزار بسیار کارآ و موثر است اما با توجه به آن که بر روی سیستم لینوکس نصب می گردد پیچیدگی های خاص خود را دارد بنابراین نصب درست آن به کمی اطلاعات قبلی در زمینه سیستم عامل لینوکس احتیاج دارد. در مقابل نرم افزار Lync که متعلق به شرکت مایکروسافت است بروی ویندوز سرور ۲۰۰۸ یا بالاتر نصب می شود که نصب آن راحت تر است اما بی شک به سخت افزار قدرتمند تری نصب به استریسک احتیاج دارد. با توجه به آشنایی ما با این نرم افزارها مشاوره ما به شما می تواند راه گشا باشد.

۲. انتخاب سخت افزار: دنیای تلفن IP به سرعت در حال پیشرفت و همه گیر شدن است. نسل های پیشین مخابرات به کنار می روند و این نسل جا نسل های قدیمی مخابرات را می گیرد. به همین لحاظ شرکت های بسیاری در تولید سخت افزارها دخیل هستند و شرکت هایی چون Sangoma, OpenVox, Grandstream و … در کشور ما محصولات شان به وفور یافت می شود. البته این محصولات دارای کیفیت های متفاوت و البته قیمت های بسیار متفاوتی هستند بنابراین باید در انتخاب آن ها دقت لازم را بعمل آورد. چرا سخت افزار های گران قیمت در بعضی جاها لازم نیستند و سخت افزارهای ارزان در شرایطی هدر دادن پول شما خواهد بود.

۳. نحوه اجرای پروژه: بعضی از مشتریان در ابتدای راه اندازی مرکز تلفن خود هستند و بعضی ها مرکز تلفن بزرگی بر اساس نسل دوم دارند بنابراین اجرای پروژه آن ها متفاوت است و باید به دغدغه های هر دو توجه کرد. گروه اول مایلند هزینه های خود را حداقل کنند و گروه دوم نگرانند که در کار سیستم فعلی شان خللی حاصل نشود.