چرا مرکز تلفن IP؟

در این زمانه در راه اندازی هر نوع فعالیتی ارتباطات نقش کلیدی دارند. انجام هیچ کاری این روزها بدون تلفن و اینترنت ممکن نیست. حتا تجارت های بسیار سنتی نیز به سمت شیوه های نوین ارتباطات حرکت می کنند و آن دسته که مقاومت می کنند محکوم به فنا خواهند بود. بنابراین هماهنگی هر چه بیشتر با فن آوری جدید اگر چه ممکن است که نسبت به رقبا مزیت چندانی به حساب نیاید اما در صورتی که شما از آن بهره نگیرید در طولانی مدت تجارت شما را نابود خواهد کرد.

طی سال های اخیر دنیای IP سراسر جهان را فرا گرفته است با تحولات این جهان چهره مخابرات نیز تغییر کرده است. دیگر نسل دوم مخابرات از صحنه خارج می شود و نسل سوم یعنی نسل IP وارد صحنه می شود. شرکت های مخابراتی نیز اکنون سوییچ های نسل دوم خود را از مدار خارج می کنند و نسل سوم را جایگزین می کنند یا حتا شرکت های نوظهور از ابتدا از تجهیزات نسل سوم بهره می گیرند. (نگاه کنید به شرکت رایتل این شرکت امکان سرویس دهی به گوشی هایی که نسل سوم را پشتیبانی نمی کنند ندارد.)

در سیستم های محدود تلفن های داخلی شرکت ها نیز همین اتفاقات در حال رخ دادن است. در نصب یک مرکز نسل دوم به طور نمونه یک دستگاه پاناسونیک شما باید هزینه زیادی را صرف کنید و دیگر هیچ نمی توانید آن را ارتقا دهید مگر این که این سیستم را باید سیستم دیگر جایگزین کنید یا برای آن کارت ها و پورت های بسیار گران قیمت بخرید. در کنار هزینه زیاد نگهداری دشوار این دستگاه ها نیز وجود دارد. این دستگاه ها با کدهای سرسام آور که حتا تعمیر کاران آن ها هم از آن ها سر در نمی آورند کار می کنند. که عملا برای شما نگهداری آن غیر ممکن است.

اما در مقابل این مشکلات و هزینه های گران تجهیزات مرکز تلفن IP به شما امکاناتی را می دهد که قابل مقایسه نیست. و به مرور نیز با تغییر نیازهای شما با هزینه های بسیار کمی شما می توانید آن ها را به روز رسانی کنید. ما به دلایل زیر به شما پیشنهاد مرکز تلفن IP می دهیم.

۱. هزینه های معقول:

در راه اندازی یک مرکز تلفن IP شما می توانید از داشته های خود در کنار امکانات جدید استفاده کنید. به طور مثال یک کامپیوتر بلاستفاده دارید. این یعنی نیمی از هزینه های شما کاهش یافت. شما به این ترتیب در شروه یک کار جدید هزینه های خود را مدیریت می کنید. گوشی تلفن همراهتان و کامپیوتر روی میزتان به گوشی داخلی شرکت تبدیل می شوند و شما هزینه های زیادی را صرفه جویی می کنید.

 

۲. سهولت در راه اندازی و آسانی در استفاده:

علی رغم نام پیچیده این سرویس نصب و راه اندازی آسانی دارد و بعدا شما خودتان هم می توانید آن را کنترل کنید. هزینه نگهداری چندانی نخواهد داشت و تعمیر و نگهداری آن به سهولت اتفاق می افتد.

 

۳. کاهش هزینه های مخابراتی:

بسیاری از سازمان ها و شرکت ها دارای دفاتر مجزایی در شهر ها حتا کشور های متفاوتی هستند. این فن آوری به شما امکان می دهد آن ها را از روی بستر اینترنت به هم متصل کنید. به این ترتیب هزینه های مخابراتی شما بسیار کاهش می یابد. حتا گوشی موبایل شما به داخلی دفترتان تبدیل می شود. بجای تماس هر باره منشی با تلفن همراهتان تنها به داخلی تان که بر روی موبایل تان تنظیم شده تماس می گیرد و قبض آخر ماه شما بسیار کمتر از همیشه خواهد بود.

 

۴. کنترل دقیق:

اکثر کارفرمایان با سواستفاده کارمندان شان از تلفن های شرکت مشکلات عدیده ای دارند که یکی از کمترین آن ها هزینه های این تماس هاست. شما در یک مرکز تلفن IP کنترل بسیار زیاد و دقیقی بر روی تماس ها دارید. علاوه بر گزارش گیری دقیق بر اساس هر داخی که مدت تماس مقصد و خلاصه همه جزییات را به شما می دهد می توانید حتا آن ها را ضبط کنید. به این ترتیب امکان سواستفاده و هدر رفتن منابع در سازمان شما بسیار کاهش خواهد یافت.

خرید یک فناوری جدید می‌تواند ترسناک یا طاقت فرسا باشد، اما بدتر از هر چیز می‌تواند باعث سردرگمی شود؛ برای این کار باید با دنیایی از اصطلاحات و اختصارات و تمام آن توضیحات ناواضحی که بعضی فروشندگان بر سرتان می ریزند دست و پنجه نرم کنید. حتی اگر پیروز از این میدان خارج شوید، باز هم با طیفی از انتخاب های متنوع سر و کار خواهید داشت.
اما خرید سیستم تلفن VoIP قرار نیست برای شما سخت تمام شود؛ تنها کافیست قبل از اقدام برای خرید، یک مشورت کوتاه با ما داشته باشید.


نظر شما چیست؟